شما هم به این آمار توجه کنید:
آیا میدانستید که جذب مشتریان جدید حدود 5 برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی هزینه دارد و آیا میدانستید که احتمال خرید توسط مشتریان فعلی 50 درصد بیشتر از مشتریان جدید است و همچنین 31 درصد بیشتر از مشتریان جدید هزینه میکنند؟
- 83 درصد از مشتریان فروشگاههایی با پشتیبانی و پاسخگویی سریع را به دیگران پیشنهاد میدهند.
- 54 درصد از مشتریان از فروشگاههایی که بیش از یک سال عضو آن باشند، انتظار خدمات بیشتری دارند.
- 45 درصد از مشتریان حاضر هستند که هزینه بیشتری بابت خدمات بیشتر پرداخت کنند.
- بسیاری از متخصصان این حوزه معتقدند 65% کسبوکار شما در آینده را مشتریان فعلی شما تشکیل میدهند.
برای همینه که هوای شما رو داریم!